Alien Swarm War

Chciałbyś zostać marines i pomóc innym w obronie ludzkości?Jak tak to dołącz do nas!


#1 2010-12-17 23:11:14

550055

Administrator

Zarejestrowany: 2010-12-17
Posty: 7
Punktów :   

Wszyscy

Trutnie (Drones)
Te duże cele nie są zbyt trudne do zniszczenia, ale często występują w dużych ilościach.W kształcie dłoni , szponami zadaje obrażenia. Walka wręcz to jedyny sposób zadawania obrażeń, a więc gracze powinno to wykorzystać i wyeliminować ich z daleka. Podczas ataku w dużych ilościach, granat czy karabin z granatem, wyeliminuje całe stado. Także są łatwym celem dla działa maszynowego.Są najczęściej spotykane.

HP:10
DMG:10-15
Dodatkowe: Występują one w grupach.



Brzędole (Buzzers)
Prymitywny latający robak, coś jak komar rzuca się na nas i zadaje niewielkie uszkodzenia, lecz gdy zaatakują trzęsie nam się w głowie co może bardzo zdezorientować. W szczególności ich umiejętność dezorientowania gracza przyczynia się do ataku przyjaciół, co jest poważnych problemem. Na szczęście buzzer jest bardzo słaby defensywnie, najlepiej zabijać go miotaczem ognia lub z pięści.

HP:3
DMG:5
Dodatkowe: Gdy zaatakują kręci nam się przez 1-2 sekundy w głowie, co nas dezorientuje i daje szansę na atak przeciwnika.



Czyraki (Boomers)
Boomery są to duże trzynogie bestie, podobne w konstrukcji do statywu pieszych z Wojny Światów. Cele te mają jeden duży worek zawierający gaz i nieznane substancje wybuchowe. Mimo że atakuje w walce wręcz, potwory są bardziej kłopotliwe przy pęknięciu, gdy jest atakowany. W przypadku ataku szybko, cele mogą być zniszczone bez rozerwania. Ze względu na ich stosunkowo wysoką odporność na uszkodzenia, pęknięcie jest dość powszechne. Jeśli wybucha Boomer, to rozprasza kilka nieokreślonych zielonych obiektów które po chwili wybuchają, znacząco raniąc drużynę. Wybuchów należy unikać za wszelką cenę.

HP:30
DMG: 10, 35 wybuchający pocisk.
Dodatkowe: Gdy się rozwalą wypadają z nich kulki wielkości 30 cm i wybuchają one po pewnym czasie.



Pędraki (Grubs)
Te robaki to małe niegroźne formy życia, które stanowią minimalne zagrożenie dla sił marines. Nie można ich trafić z broni prócz Tesli Cannon(Karabin "Palalizator").

HP:1
DMG:1
Dodatkowe: Są one małe i zwinne że można je zabić jedynie bronią porażającą prądem.


Żniwiarze (Harvesters)
Duże czerwono-białe formy życia. Harvestery wydają się nie mieć własnego ataku bezpośredniego i wolą trzymać się z dala od centrum wydarzeń o ile to możliwe. Wytwarzają one pasożyty. Są one stosunkowo łatwe do zabicia, ale po śmierci wyskakują z niego pasożyty.

HP:20
DMG:0(Bronią ich pasożyty)
Dodatkowe: Ich obroną są pasożyty.



Miotowcy (Rangers)
Jedna z niewielu form życia która atakuje na odległość. Rangers wyrzuca z siebie kwaśne pociski na odległość. Indywidualnie są słabi, a ich pociski mogą być omijane przez bystrych marine, ale mogą okazać się uciążliwe w dużych ilościach wspierane przez trutni (drones).

HP: 15
DMG: 10
Dodatkowe: Ich pociski lecą prostą drogą i rozwalą się o to co stanie im na drodze.



Moździaki (Mortarbugs)
Duże, stosunkowo słabe jednostki wsparcia. Mortabugsy plują trzy bardzo wybuchowe pociski na dalekie odległości, to jak ulepszona wersja rangersa. Pociski czepiają się podłoża po czym wybuchają. Jeśli szybko nie zginie może nękać drużyne co zaowocuje smiercią marine. Mortabugsy są słabe i łatwo je zabić.

HP:20
DMG: 30
Dodatkowe: Ich pociski są utrudnieniem gdy bronimy jakiegoś terenu i jesteśmy otoczeni przez dronesy, a za dronesami są moździaki.



Tarczuchy (Shieldbugs)
Shieldbugi mają ogromne, opancerzone kończyny, które dają im skuteczną obrone. Najlepszym sposobem aby zabić Shieldbuga jest atak od tyłu. Tarczuch ma silny atak wręcz, więc należy być ostrożnym. Ja nazywam ich bossami, gdyż są najlepszą jednostką wroga w grze. Są one trochę podobne do żniwiarzy, gdyż mają dodane inne kończyny i nie tworzą pasożytów.

HP:60
DMG: 30
Dodatkowe: Gdy strzelimy w "tarczę" z ich kończyn nic im się nie stanie. Ich słabym punktem jest atak z tyłu.



Pasożyty (Parasites)
Są ich 2 rodzaje, a opisane są tu te groźniejsze(Nazywam je headcraby).Pasożyty to małe i bardzo wysoce szkodliwi wrogowie. Można je znaleźć w jajkach z których się poczęły. Pasożyty mogą się mocować do ludzi i szybko zabić żywiciela, jeśli na czas się nie uleczymy. W odróżnieniu od innych robaków leczenie jest jedynym sposobem na pozbycie się pasożytów. Gracze mogą korzystać z osłony elektrycznej, ale wtedy to uniemożliwia stosowanie innych przedmiotów specjalnych. Zbroje można aktywować naciskając klawisz "1".Najlepszą bronią przeciwko nim to miotacz ognia. Gdy zostaniesz zainfekowany biegnij w strone medyka wołając o pomoc. Ale pamiętaj, że ruch pozbawi cię szybciej życia.

HP:5 gdy sie nie przyczepi, po przyczepieniu 30
DMG: 10+kwas(Po przyczepieniu)
Dodatkowe: Są one groźne gdy na Ciebie wskoczą.



Jaja (Eggs)
Jeden z najbardziej irytujących przeciwników w grze to jaja, które są zupełnie nie szkodliwe, dopóki się nie wylęgną. Po wylęgu, uwalniają kilka pasożytów. Należy pamiętać, że jaja liczą się jako "żywe" nawet po wylęgu, i muszą być neutralizowane w celu zaliczenia zadania. Nie rodzą się ponownie.

HP:25
DMG:0
Dodatkowe: Ochraniają się wytworzonym pasożytem.



Biomasa (Biomass)
Technicznie nie jest wrogiem sama w sobie, lecz blokuje dostępu do obszarów. Mogą być zniszczone z M868 Flamer Unit, Mining Laser, lub innych rodzajów broni zapalającej przeciwnika. W każdym przypadku zniszczenia biomasa wezwie rój, a więc mozemy oczekiwać trutni (ang. drones) i rangersów. Wchodzenie w kontakt z biomasami spowoduje uszkodzenie ciała.

HP:50
DMG:10
Dodatkowe: Nie poruszają się, ale mają wielką wytrzymałość.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.avilafans.pun.pl www.shinobi-history.pun.pl www.lubuscy-kibice.pun.pl www.zonk.pun.pl www.nieziemskieistoty.pun.pl